Diskuse
Internetové obchody Czech šmejd
Děkujeme za pochopení.
hopajda
shop
Stalo se mi přesně to samé u Mirnetu. Zboží prý maji skladě a druhý den si mam přijít na prodejnu. Druhý den zjištěno, že dodavatel měl zboží dodat před měsícem ale nedodal. Každopádně tam stejně nakupuji pořád, prostě se stane. Je to nepříjemné ale stavají se horší věci.
CarolusIV
My jsme kdysi koupili ledničku
v internetovém obchodě a vše perfektně klaplo. Naprostá spokojenost.
milenkamikes
taky
mám zkušenost-objednali jsme TV u velmi velmi známého int.obchodu,dodání prý 2dny, když se nedělo nic 5 dní,volali jsme tam,prý za týden, když nebyla ani za 14 dnů,volali jsme znovu a po třech týdnech nám s ledovým klidem sdělili, že ji nemají a nebudou ji mít. A přitom ji měli v nabídce.Nejvíc mě štvalo, že nám sami nedali nic vědět.Využili jsme jiného obchodu a za 2 dny byla doma
marwill
hmm
No, ono to neplati jen pro internetove obchody, taky se najdou velke klasicke kde nemaji problem zbozi nedodat vice nez 5 mesicu
sadlomaslo
vyrábíme na zakázku a taky se stane,že dva týdny
nic a pak najednou několik objednávek a lidi jsou naštvaný,že to nemají hned.Někdy to prostě nejde.Pár int.obchodů naše zboží taky bere a prodává s nekolikanásobně nětší cenou....nevidíme to rádi.Přitom právě ty předražené obchody si nejvíce stěžují na dobu dodání....začali jsme vyrábět pro kamenné obchody a je to o moc lepší
stařec bez moře
když je rozdíl ceny aspoň 20%
kupuji na netu. Takhle jsem koupil indukční desku, která byla lacinější než v obchodě normální varná deska.
Edmund Černá Zmije
Stačí se řídit jednoduchým pravidlem
pokud obchod nabízí dobu dodání delší než 3 dny, buď telefonicky ověřit dostupnost zboží nebo rovnou vybrat jiný obchod.
Radek0075
Re: Stačí se řídit jednoduchým pravidlem
Ono jde o to co potřebuju. Pro DVDčka si skočim třeba do Kauflandu a ani netušim kolik mě stály. Když ale stavim barák a potřebuju veškeré kuchyňské elekrospotřebiče, klidně si kvůli úspoře 10-15 000 počkám třeba 14 dní.
aht4pha
je to tak
Mám úplně stejné zkušenosti nejen s českými e-shopy. Bohužel tento business je postaven právě na tom že nabízím úplně vše a přitom nic nemám. 90% eshopů nemá na skladě vůbec nic a spoléhá na to že velkoobchod drží vše skladem a že není problém zboží dodat. Bohužel i velkoobchody si zvykly nedžet zboží skladem a dávat do kupy větší objednávky a nechat si je zasílat. Je to takovej kolotoč, kterej když nedejbože se jednou lehce kousne tak tu budem třeba půl roku bez žárovek. Konkrétně obyčejná prázdná DVD měla už 2x v Čr na mále, jaksi je maloobchody objednaly a velkoobchod je neměl skladem a dodací lhůta 3 týdny. Tak se stalo že i obchod s mimozemšťanem byl bez toho kulatého nesmyslu na vypalování.
chytryhorak
Píšete moc obecně,
já mám naopak jen ta nejlepší zkušenosti, samozřejmě po pečlivém výběru a to nejen podle ceny.
Radek0075
A víte že dost kecáte?
Především očerňujete všechny české internetové obchody, což je dost nefér. Ty o kterých píšete, tak nemají vlastní sklady, ale především nejedná se o všechny. řada i těch nejmenenších nemá v nabídce zboží které už se nevyrábí a zná velice dobře dodací lhůty které je schopen garantovat.... Výrobce (vpřesněji řečeno v ČR dovozce) prodává za tzv. doporučené ceny. On nesmí poškozovat své obchodní partnery, musí jim dát dost velký prostor pro marže. Takže s tím "levněji" bych byl opatrnější.
buxus
Re: A víte že dost kecáte?
Já mám s internetovými obchody dost špatné zkušenosti a nevím proč by se s tím měl tajit. Nejde přece o očerňování - jako nespokojený zákazník snad mám právo konstatovat zhruba stejné nešvary jako autor článku - nedodržení dodacích lhůt, nekompletní záslky, špatně fungující call centrum, problémy při reklamaci.
- Počet článků 71
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2107x
_______________________________________________