Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

hopajda

27. 8. 2009 19:48
shop

Stalo se mi přesně to samé u Mirnetu. Zboží prý maji skladě a druhý den si mam přijít na prodejnu. Druhý den zjištěno, že dodavatel měl zboží dodat před měsícem ale nedodal. Každopádně tam stejně nakupuji pořád, prostě se stane. Je to nepříjemné ale stavají se horší věci.V

0 0
možnosti
KK

CarolusIV

27. 8. 2009 16:44
My jsme kdysi koupili ledničku

v internetovém obchodě a vše perfektně klaplo. Naprostá spokojenost.

0 0
možnosti
M

milenkamikes

27. 8. 2009 16:03
taky

mám zkušenost-objednali jsme  TV u velmi velmi známého int.obchodu,dodání prý 2dny, když se nedělo nic 5 dní,volali jsme tam,prý za týden, když nebyla ani za 14 dnů,volali jsme znovu a po třech týdnech nám s ledovým klidem sdělili, že ji nemají a nebudou ji mít. A přitom ji měli v nabídce.Nejvíc mě štvalo, že nám sami nedali nic vědět.Využili jsme jiného obchodu a za 2 dny byla domaVVV

0 0
možnosti
WG

marwill

27. 8. 2009 14:13
hmm

No, ono to neplati jen pro internetove obchody, taky se najdou velke klasicke kde nemaji problem zbozi nedodat vice nez 5 mesicu ;-€

0 0
možnosti
S

sadlomaslo

27. 8. 2009 14:03
vyrábíme na zakázku a taky se stane,že dva týdny

nic a pak najednou několik objednávek a lidi jsou naštvaný,že to nemají hned.Někdy to prostě nejde.Pár int.obchodů naše zboží taky bere a prodává s nekolikanásobně nětší cenou....nevidíme to rádi.Přitom právě ty předražené obchody si nejvíce stěžují na dobu dodání....začali jsme vyrábět pro kamenné obchody a je to o moc lepší

0 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

27. 8. 2009 13:42
když je rozdíl ceny aspoň 20%

kupuji na netu. Takhle jsem koupil indukční desku, která byla lacinější než v obchodě normální varná deska.

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

27. 8. 2009 13:12
Stačí se řídit jednoduchým pravidlem

pokud obchod nabízí dobu dodání delší než 3 dny, buď telefonicky ověřit dostupnost zboží nebo rovnou vybrat jiný obchod. :-P

0 0
možnosti
RK

Radek0075

27. 8. 2009 13:27
Re: Stačí se řídit jednoduchým pravidlem

Ono jde o to co potřebuju. Pro DVDčka si skočim třeba do Kauflandu a ani netušim kolik mě stály. Když ale stavim barák a potřebuju veškeré kuchyňské elekrospotřebiče, klidně si kvůli úspoře 10-15 000 počkám třeba 14 dní.

0 0
možnosti
A

aht4pha

27. 8. 2009 12:35
je to tak

Mám úplně stejné zkušenosti nejen s českými e-shopy. Bohužel tento business je postaven právě na tom že nabízím úplně vše a přitom nic nemám. 90% eshopů nemá na skladě vůbec nic a spoléhá na to že velkoobchod drží vše skladem a že není problém zboží dodat. Bohužel i velkoobchody si zvykly nedžet zboží skladem a dávat do kupy větší objednávky a nechat si je zasílat. Je to takovej kolotoč, kterej když nedejbože se jednou lehce kousne tak tu budem třeba půl roku bez žárovek. Konkrétně obyčejná prázdná DVD měla už 2x v Čr na mále, jaksi je maloobchody objednaly a velkoobchod je neměl skladem a dodací lhůta 3 týdny. Tak se stalo že i obchod s mimozemšťanem byl bez toho kulatého nesmyslu na vypalování.

0 0
možnosti
JA

chytryhorak

27. 8. 2009 12:15
Píšete moc obecně,

já mám naopak jen ta nejlepší zkušenosti, samozřejmě po pečlivém výběru a to nejen podle ceny.

0 0
možnosti
RK

Radek0075

27. 8. 2009 11:43
A víte že dost kecáte?

Především očerňujete všechny české internetové obchody, což je dost nefér. Ty o kterých píšete, tak nemají vlastní sklady, ale především nejedná se o všechny. řada i těch nejmenenších nemá v nabídce zboží které už se nevyrábí a zná velice dobře dodací lhůty které je schopen garantovat....    Výrobce (vpřesněji řečeno v ČR dovozce) prodává za tzv. doporučené  ceny. On nesmí poškozovat své obchodní partnery, musí jim dát dost velký prostor pro marže. Takže s tím "levněji" bych byl opatrnější.

0 0
možnosti
MB

buxus

27. 8. 2009 11:54
Re: A víte že dost kecáte?

Já mám s internetovými obchody dost špatné zkušenosti a nevím proč by se s tím měl tajit. Nejde přece o očerňování - jako nespokojený zákazník snad mám právo konstatovat zhruba stejné nešvary jako autor článku - nedodržení dodacích lhůt, nekompletní záslky, špatně fungující call centrum, problémy při reklamaci.

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2107x
Člověk konzervativních politických i osobních názorů a hodnot.
_______________________________________________